Wczytuję stronę
...
GWARANCJA POGODY! W przypadku deszczowej pogody zwracamy 1% ceny pobytu za każdy dzień niepogody! sprawdź szczegóły
Przystań przy Plaży - Władysławowo, ul. Hryniewieckiego 7
50m do Morza, BALKON, 4 Miejsca Noclegowe
Ścisłe Centrum Władysławowa
Bezpieczny Parking w Hali Garażowej
Udogodnienia Hotelowe dostępne Dla Naszych GOŚCI
Przystań przy Porcie- Władysławowo, ul. Abrahama 3
Widok na Morze, 7 Miejsc Noclegowych
300m do Morza
DUŻE Mieszkanie 45M2
Bezpieczny Parking w Hali Garażowej
Przystań Rybacka - Władysławowo, ul. Rybacka 5A
Widok na Morze z każdego Apartamentu
350m do Morza, możliwość zakwaterowania 18 OSÓB JEDNOCZEŚNIE
Dostępny Apartament z DUŻYM Balkonem
Bezpieczny Parking w Hali Garażowej

Nasze Apartamenty we Władysławowie znajdują się w doskonałych lokalizacjach, blisko plaży, portu i centrum miasta. W większości są z widokiem na morze. Zapewnią naszym Gościom wysoki komfort wypoczynku nad Bałtykiem. Zapraszamy do rezerwacji przez cały rok.

Władysławowo, usytuowane u nasady Półwyspu Helskiego słynie z pięknej, szerokiej plaży. Znajduje się tu również m.in. Aleja Gwiazd Sportu, malowniczy port rybacki, lunapark, wieża widokowa, muzeum gen. Hallera, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich Cetniewo w którym każdy może skorzystać z wynajęcia kortu tenisowego, krytego basenu ze zjeżdżalnią, SPA i innych atrakcji. Liczne ścieżki rowerowe, deptaki, parki zachęcają do różnych form aktywności.

/userfiles/ikonki/plaza50m/userfiles/ikonki/scisle-centrum/userfiles/ikonki/balkon-1/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań przy Plaży

Władysławowo, ul. Hryniewieckiego 7

CAŁOROCZNY Luksusowy Apartament w kompleksie apartamentowo - hotelowym Maloves SPA & Resort usytuowanym 50m od morza.

Zlokalizowany w samym centrum najatrakcyjniejszej części Władysławowa - bezpośrednio w pierwszej linii brzegowej. Wejście na plaże usytuowane jest ok 20m od wyjścia z budynku. Obiekt strzeżony, monitorowany z miejscem parkingowym w hali garażowej.

Przestronny apartament dla 4 osób (łóżko    małżeńskie    plus   duża   rozkładana   sofa) z aneksem kuchennym w pełni wyposażonym, łazienką i balkonem. Do dyspozycji Gości lodówka, płyta ceramiczna, mikrofalówka, czajnik, szklanki, filiżanki, talerze, garnki, sztućce. W łazience kabina prysznicowa i pralka.

Dodatkowe wyposażenie: żelazko, deska do prasowania, suszarka na bieliznę, suszarka do włosów, parawan, meble tarasowe.
Darmowy dostęp do wifi.

Podczas pobytu Nasi Goście mają możliwość korzystania z dodatkowo płatnych atrakcji kompleksu- centrum SPA (basenu, solarium, sauny, siłowni), pokój zabaw i plac zabaw dla dzieci. Na czwartym pietrze usytuowana jest restauracja z tarasem i widokiem na morze. 

Możliwość wykupienia posiłków w restauracji (śniadanie 8-10, obiad 15-18)

Najbliższa okolica:

  • 50 m do ulicy Morskiej
  • 100m do Alei Gwiazd Sportu
  • 400 m do Centrum Przygotowań Olimpijskich
  • 300 m do portu
  • 800 m do Oceanparku
  • 400 m do dworca PKP i PKS

 

Cennik 2019
wakacje 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, święta, Sylwester 250 zł doba / apartament
maj, wrzesień 200 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 150 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 35 zł / doba

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

Doba zaczyna się od godziny 15.00, a kończy się o godzinie 10.00

 

ZAPRASZAMY na pobyty weekendowe!!!

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza300m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/rozmiar-45/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań przy Porcie

Władysławowo, ul. Abrahama 3

Przystań "Przy Porcie" to dwupokojowe mieszkanie z widokiem na morze. Idealna lokalizacja za rozsądną cenę. Około 300m do plaży (5 min pieszo). Mieszkanie jest przygotowane dla 7 osób dorosłych. Do dyspozycji w pełni wyposażony aneks  kuchenny,  pralka,  suszarka  do  ubrań,  żelazko, deska  do  prasowania dodatkowo      2 parawany, wózek plażowy, suszarka do włosów, 2 telewizory.

W najbliższej okolicy:

  • Sowiński park zabaw
  • Centrum Miasta
  • Port
  • Dworzec PKP
  • Ul. Hryniewieckiego – główny deptak miasta
  • Scena Kulturalna
  • liczne restauracje, lokale, ścieżki rowerowe

w zasięgu:

  • Półwysep Helski
  • Trójmiasto
  • Łeba
Cennik 2019
wakacje 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, święta, Sylwester 250 zł doba / apartament
maj, wrzesień 200 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 150 zł doba / apartament

(*6,7 osoba dopłata 25 zł / os.)

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł  

* bezpieczny parking w hali garażowej na ul. Rybackiej 25 zł / doba (100m od adresu)

 
Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

 

ZAPRASZAMY na pobyty weekendowe!!!

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka

Władysławowo, ul. Rybacka 5A

Przystań Rybacka to 4 nowoczesne apartamenty w doskonałej lokalizacji usytuowane 350m od morza, na 3 piętrze budynku. Dostępna winda. Każdy apartament z widokiem na morze. Zapraszamy do rezerwacji terminów przez cały rok. 

Przystań Rybacka 1
LICZBA OSÓB:
5-6*
CENA:
180-350 / DOBA
Przystań Rybacka 2
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
150-350 / DOBA
Przystań Rybacka 3
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
150-350 / DOBA
Przystań Rybacka 4
LICZBA OSÓB:
4-5
CENA:
150-350 / DOBA
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany/userfiles/ikonki/balkon-1

Przystań Rybacka 1

Apartament "Przystań Rybacka 1"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  5-osobowy apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki.  Dodatkowo duży balkon z widokiem na morze - 11m2. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentu:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • komoda
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 1x łóżko pojedyncze i 1x łóżko piętrowe
  • stół, 3 krzesła i lampka biurkowa
  • szafa

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • na balkonie fotel wiszący

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 2019
wakacje 350 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 250 zł doba / apartament
maj, wrzesień 220zł doba / apartament
pozostałe miesiące 180 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 2

Apartament "Przystań Rybacka 2"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 2x łóżko pojedyncze (możliwość połączenia) 
  • szafa
  • szafka i lampka nocna

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 2019
wakacje 300 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 220 zł doba / apartament
maj, wrzesień 200 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 150 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

* przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompetem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 3

Apartament "Przystań Rybacka 3"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Do apartamentu przylega wewnętrzny korytarz, w którym można przechowywać większe gabaryty (wózek, rower). Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 1x łóżko piętrowe
  • komoda
  • lampka nocna

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 2019
wakacje 300 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 220 zł doba / apartament
maj, wrzesień 200 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 150 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

*przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 
/userfiles/ikonki/plaza350m/userfiles/ikonki/widok-na-morze/userfiles/ikonki/dwa-pokoje/userfiles/ikonki/parking-monitorowany

Przystań Rybacka 4

Apartament "Przystań Rybacka 4"  to   komfortowy   i   kompleksowo   wyposażony  4-osobowy (z możliwością dostawki) apartament o powierzchni 34m² z widokiem na morze. Ścisłe centrum Władysławowa, około 350 m od wejścia na plażę. Apartament składa się z salonu z aneksem kuchennym, sypialni oraz łazienki. Ponadto do dyspozycji Gości jest miejsce postojowe w hali garażowej. 

Wyposażenie apartamentów:

salon

  • kanapa narożna z funkcją spania
  • stolik kawowy
  • stół jadalniany + 4 krzesła
  • tv, internet

aneks kuchenny

  • lodówka
  • płyta elektryczna
  • czajnik elektryczny
  • mikrofala
  • naczynia, sztućce, garnki

sypialnia

  • 2x łóżko pojedyncze (możliwość połączenia) 
  • szafka i lampka nocna
  • szafa (słupek)

łazienka

  • prysznic
  • suszarka na bieliznę
  • pralka
  • suszarka do włosów

dodatkowe wyposażenie

  • parawan
  • żelazko
  • deska do prasowania

Na życzenie gości krzesełko do karmienia i łóżeczko turystyczne dla dziecka.

Cennik 2019
wakacje 300 zł doba / apartament
czerwiec, długie weekendy, Święta, Sylwester 220 zł doba / apartament
maj, wrzesień 200 zł doba / apartament
pozostałe miesiące 150 zł doba / apartament

*bezpieczny parking 25 zł / doba 

*przy pobytach poniżej 5 dób opłata za obsługę 150 zł

  • Cena obejmuje pełne wyposażenie wraz z kompletem ręczników i pościeli dla każdego Gościa.
  • Możliwość dostawki - 50 zł/doba za osobę (kpl. ręczników i kpl. pościeli)

Doba zaczyna się od godziny 16.00, a kończy się o godzinie 10.00

Sprawdź dostępność terminów i rezerwuj online:
 

Regulamin

Regulamin wynajmu Apartamentów
(Rezerwacja apartamentu jest jednoznaczna z zaakceptowaniem poniższych postanowień)
 
  1. Rezerwacja Apartamentu
  1. Goście Apartamentów Przystań dokonują wstępnej rezerwacji Apartamentu poprzez kontakt telefoniczny dzwoniąc pod numer tel. +48 690 010 181 lub bezpośrednio poprzez stronę internetową pod adresem www.apartamentyprzystan.com.pl.
  2. Potwierdzeniem wstępnej rezerwacji jest wiadomość e-mail, w której określone są warunki rezerwacji. Po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% kosztów pobytu i przesłaniu potwierdzenia przelewu na adres: biuro@apartamentyprzystan.com.pl status rezerwacji zostanie zmieniony na rezerwację potwierdzoną (potwierdzenie zostanie wysłane na adres zwrotny e-mail Gościa). W przypadku rezerwacji dokonanych bezpośrednio przez stronę internetową status rezerwacji zmienia się automatycznie po przekazaniu przez system DOTPAY informacji o poprawnie dokonanej płatności.
  3. Pozostałą część opłaty za pobyt w wysokości 70% kosztów pobytu należy uiścić przelewem najpóźniej w pierwszym dniu pobytu na rachunek wskazany w e-mailu.
  4. W przypadku rezerwacji natychmiastowych - telefonicznych należy uiścić z góry całą kwotę za pobyt w chwili przekazania gościowi apartamentu/ pokoju.
  1. Godziny przyjazdu / odjazdu oraz przekazanie kluczy
  1. Doba pobytu rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godzinie 16.00 a kończy w ostatnim dniu pobytu o godzinie 10.00.
  2. Przekazanie Apartamentu Gościom w dniu przyjazdu następuje od godziny 16:00 do 22:00.
  3. W przypadku przyjazdu po godzinie 22.00 Goście mogą być obciążeni dodatkową opłatą do 50zł, wynikającą z konieczności pracy osoby przekazującej Apartament poza wcześniej ustalonymi godzinami
  4. Goście na 2 godziny przed przyjazdem do Apartamentu proszeni są o kontakt telefoniczny z osobą przekazującą Apartament. Telefon kontaktowy podany będzie w wiadomości e-mail.
  5. Godzina odjazdu – opuszczenie Apartamentu przez Gości następuje w ostatnim dniu pobytu do godziny 10:00. Za opuszczenie Apartamentu uważa się przekazanie kluczy do naszego Przedstawiciela, który dokona odbioru Apartamentu.
  6. Opuszczenie Apartamentu po godzinie 10:00 skutkuje naliczeniem opłaty za następną dobę.
  1. Wyposażenie, przygotowanie i czystość Apartamentu
  1. Wszelkie zastrzeżenia co do czystości Apartamentu należy zgłosić u naszego Przedstawiciela bezpośrednio po wynajęciu Apartamentu, najpóźniej w ciągu 1 godziny od otrzymania kluczy do Apartamentu. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia niezwłocznie przystąpimy do usunięcia przyczyny tego zgłoszenia. Brak zgłoszenia w w/w czasie zostaje uznane za przyjęcie Apartamentu bez uwag.
  2. Wszelkie zastrzeżenia co do wyposażenia Apartamentu powinny być zgłoszone w ciągu 24 h od przybycia. W przypadku uzasadnionego zgłoszenia brakujące wyposażenie zostanie dostarczone/uzupełnione najszybciej jak będzie to możliwe. W przypadku nie zgłoszenia braków w ciągu 24 h uznaje się, że Apartament został przejęty bez braków w wyposażeniu.
  3. Nie podlegają zgłoszeniu sytuacje gdy wyposażenie Apartamentu jest rozmieszczone w nieco innych miejscach lub w nieco inny sposób niż na zdjęciach albo też wyposażenie Apartamentu zawiera dodatkowe elementy oprócz tych wymienionych w opisie
  4. Apartament jest przygotowany na liczbę osób zgłoszoną podczas procesu rezerwacji. Jeśli ilość osób jest większa niż podana przy rezerwacji wynajmujący może zażądać dodatkowej opłaty lub odmówić wykonania usługi.
  1. Usterki w Apartamencie powstałe podczas pobytu
  1. O wszelkich usterkach powstałych w Apartamencie, w czasie pobytu, Gość powinien niezwłocznie poinformować naszego Przedstawiciela. Obowiązek ten dotyczy również wyposażenia Apartamentu.
  2. Za usterki powstałe z winy Gościa będzie pobierana opłata w wysokości kosztów usunięcia danej usterki. W tym celu na żądanie Właściciela mogą być przekazane dane osobowe Gości.
  3. Za usterki powstałe z winy Gości uważa się min. takie usterki, które wynikają z używania elementów wyposażenia w sposób inny niż by to wynikało z przeznaczenia danego elementu, użycia nadmiernej siły lub stłuczenia albo zabrudzenia
  4. Usterki wynikające z używania rzeczy zgodnie z jej przeznaczeniem a wynikające ze zużycia rzeczy usuwane są najszybciej jak to możliwe jednak bez zadeklarowania konkretnego terminu, ze względu na różny charakter elementów wyposażenia i ich dostępność
  5. W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu lub pilota do bramy Gość jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 250 zł brutto.
  1. Niewłaściwe korzystanie z Apartamentu, przerwanie najmu
  1. W przypadku stwierdzenia, że Apartament jest wykorzystywany w sposób rażąco sprzeczny z jego przeznaczeniem nasz Przedstawiciel zażąda zaniechania niewłaściwego korzystania z Apartamentu lub nakaże jego opuszczenie przed końcem okresu najmu
  2. W przypadku opuszczenia Apartamentu przed końcem okresu najmu opłata uiszczona za niewykorzystany czas najmu nie podlega zwrotowi ze względu na przyczynę przerwania wynajmu Apartamentu
  3. Za korzystanie z Apartamentu w sposób rażąco sprzeczny z jego przeznaczeniem uważa się min. używanie Apartamentu do celów innych jak wypoczynkowe i mieszkaniowe a także pobyt w nim zwierząt, palenie wyrobów tytoniowych lub innych.
  1. Przeszkody w najmie niezależne od Wynajmującego
  1. W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, Wynajmujący zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego Apartamentu na inny, o takim samym standardzie.
  2. W przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej przekazanie Apartamentu Gościom, Wynajmujący zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty w pełnej wysokości.
  1. Warunki Reklamacji
  1. Reklamacje za wady w stosunku do oferowanych usług Gość składa u naszego Przedstawiciela.
  2. Gość jest zobowiązany do złożenia reklamacji w odpowiednim czasie, bez zbędnej zwłoki. Złożenie natychmiastowej reklamacji w miejscu pobytu pozwala na bezzwłoczne usunięcie wad, natomiast opóźniona reklamacja utrudnia jej rozstrzygnięcie i objektywizm oceny, a tym samym szansę do prawidłowego rozstrzygnięcia postępowania reklamacyjnego. Reklamację Gość może złożyć w dowolnej formie, podając datę, konkretnie opisując przedmiot reklamacji oraz wskazując sposób rostrzygnięcia reklamacji.
  3. W przypadku kiedy Gość z własnej winy nie złoży reklamacji z tytułu odpowiedzialności za wady w zakresie usług świadczonych na podstawie umowy zakwaterowania, czyli zatwierdzonego wcześniej pakietu usług za uzgodnioną cenę, bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w ciągu miesiąca od zakończenia pobytu, Wynajmujący nie uwzględni upustu od ceny.
  4. Reklamacja powinna zawierać dane osobowe reklamującego, adres zamieszkania, przedmiot reklamacji, uzasadnienie reklamacji, dowody reklamacji np. zdjęcia lub inną formę dowodową;  jednocześnie poleca się przedłożyć dowód świadczenia usługi np. kopia zamówienia usługi, faktura, dowód zapłaty itp., co bardzo ułatwi postępowanie reklamacyjne.
  5.  W przypadku zgłoszenia reklamacji wobec nienależycie świadczonych usług, które Gościowi świadczone były lub są, przedstawiciel Wynajmujcego lub inna kompetentna osoba z ramienia Wynajmującego powinna po uprzednich oględzinach z punktu widzenia prawa podjąć decyzję w trybie natychmiastowym, w przypadkach bardziej skomplikowanych reklamacja powinna być załatwiona w ciągu 3 dni pracowniczych. Termin ten nie obejmuje czasu dla ewentualnego sporządzenia Oceny biegłego. Postępowanie reklamacyjne powinno odbyć się bez zbędnej zwłoki, najpóźniej 30 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, jeśli z Gościem nie zostanie uzgodniony inny termin.
  6. W przypadku ustnego zgłoszenia reklamacji, przedstawiciel z ramienia Wynajmującego lub inna upoważniona przez Wynajmującego komptentna osoba powinna na tę okoliczność sporządzić protokół - odpowiednio przyjęcie zgłoszenia reklamacji. W protokole zgłoszenia reklamacji powinny być zapisane dane osobowe klienta, przedmiot reklamacji, data zgłoszenia oraz żądany przez klienta sposób  rekompensaty. Natomiast jeśli Gość osobiście przekaże dowody reklamacji, fakt ten musi być wyraźnie zaprotokołowany. Protokół - odpowiednio też zgłoszenie reklamacji musi być podpisane przez klienta i osobę przyjmującą zgłoszenie. Gość otrzymuje kopię tego dokumentu  i swoim własnoręcznym podpisem wyraża zgodę co do jego treści oraz fakt otrzymania kopii zgłoszenia.
  7. Gość jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnej pomocy w postępowaniu reklamacyjnym, w szczególności w celu dostarczenia informacji, przedstawienia dokumentów potwierdzające fakty, specyfikacji swoich roszczeń co do zasadności i wysokości roszczeń, itp. Z uwagi na powagę i charakter reklamacji, w przypadkach gdy jest to niezbędne, Gość powinien umożliwić dostęp do pomieszczeń zakwaterowania, osobie upoważnionej z ramienia Wynajmującego, tak aby mógł się przekonać o zasadności reklamacji. 
  8. W przypadkach całkowitego lub częściowego uznania reklamowanej wady, Wynajmujący usuwa na koszt własny wadę a w przypadkach gdy istnieje taka możliwość świadczy usługi zastępcze. W pozostałych przypadkach Wynajmujący może udzielić upustu/zniżki na reklamowane usługi w adekwatnej mierze.
  9. W przypadkach, gdy reklamacja zostaje uznana za nieuzasadnioną, Gość zostanie o tym fakcie pisemnie poinformowany na adres e-mail podany podczas składania rezerwacji
  10. W przypadku zaistnienia okoliczności, na które Wynajmujący nie miał wpływu bądź okoliczności po stronie Gościa, na podstawie których Gość nie mógł w pełni korzystać z zakontraktowanych usług, Gościowi nie przysługuje z tego tytułu prawo do roszczeń (zwrotu pieniędzy bądź upustu).  
  1. Warunki odstąpienia od umowy
  1. Przy rezygnacji z rezerwacji Apartamentu powyżej 30 dni przed planowanym pobytem Gościowi przysługuje zwrot opłaty rezerwacyjnej w pełnej wysokości.
  2. Zwrot opłaty rezerwacyjnej nastąpi na nr konta bankowego wskazany przez osobę, która dokonywała rezerwacji.
  3. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia rezygnacji z pobytu.
  4. Przy rezygnacji z rezerwacji Apartamentu poniżej 30 dni przed planowanym pobytem Gościowi nie przysługuje zwrot opłaty rezerwacyjnej.
  1. Przetwarzanie danych osobowych
  1. Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych w celach związanych z realizacją usługi.
  2. Dane osobowe przekazywane przez Gości będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji oraz do ewentualnej wysyłki informacji o promocjach sezonowych.
  1. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednio przepisy prawne Kodeksu Cywilnego. Ewentualne spory, strony będą rozstrzygały polubownie, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia przez sąd powszechny.
 
Życzymy udanego pobytu i zapraszamy ponownie
 

Gwarancja Pogody

GWARANCJA POGODY! W przypadku deszczowej pogody zwracamy 1% ceny pobytu za każdy dzień niepogody!
Regulamin promocji poniżej.

 

 

GWARANCJA POGODY
Trwa od 01.07.2020 do odwołania.

REGULAMIN

  1. W promocji może wziąć udział każdy z naszych Gości, który spełni następujące warunki:
    • Dokona rezerwacji apartamentu we Władysławowie bezpośrednio przez stronę internetową www.apartamentyprzystan.com.pl lub telefonicznie pod nr tel. +48 690-010-181.
    • Podczas dokonywania rezerwacji przez stronę internetową wpisze w uwagach hasło: "GWARANCJA POGODY", lub poda powyższe hasło podczas rezerwacji telefonicznej.
    • W terminie do 3 dni od zakończenia pobytu, którego dotyczy rezerwacja objęta niniejszą promocją, poinformuje nas mailowo na adres biuro@apartamentyprzystan.com.pl o liczbie dni niepogody w trakcie pobytu. W e-mailu powinny znaleźć się ponadto następujące informacje: imię i nazwisko osoby dokonującej rezerwacji, data rezerwacji, termin pobytu, ilość osób oraz numer konta bankowego, na które mamy dokonać zwrotu.
  2. W przypadku deszczowej pogody zwracamy 1% ceny pobytu za każdy dzień niepogody.
  3. Maksymalna kwota zwrotu wynosi 15% ceny za cały pobyt.
  4. Promocja dotyczy wyłącznie pobytów nad morzem w naszych apartamentach we Władysławowie.
  5. Zwrot zostanie dokonany w ciągu 30 dni od otrzymania e-maila z nr konta.
  6. Promocje nie łączą się.

Atrakcje okolicy

Położone nad morzem u nasady Półwyspu Helskiego Władysławowo znane jest z pięknej, szerokiej, piaszczystej plaży (100m od apartamentów), wraz ze strzeżonym kąpieliskiem, otwartego dla turystów Ośrodka Przygotowań Olimpijskich "Cetniewo" (450m) oraz uroczego, otwartego dla turystów portu rybackego (150m).

Dzięki swojej unikalnej lokalizacji Władysławowo stanowi wspaniałą bazę wypadową na krótsze i dłuższe wycieczki. Jest dobrze skomunikowane z Trójmiastem. Łatwo stąd dojechać do Helu, gdzie można obejrzeć Helskie Fokarium, Latarnię Morską, Muzeum Obrony Wybrzeża, spędzić miło czas w jednej z knajpek na słynnej ulicy Wiejskiej oraz popłynąć statkiem lub wodolotem do Gdyni, Gdańska lub Sopotu. Po drodze do Helu można zatrzymać się w Jastarni i Juracie, gdzie warto odwiedzić molo, skansen "Chata Rybacka", Muzeum pod Strzechą i nowo wyremontowany port.

Dla osób preferujących aktywny wypoczynek zbudowano ścieżkę rowerową wokół Zatoki Puckiej, którą dojechać można do samego Helu z jednej strony i do Pucka z drugiej strony. Po drodze na Półwyspie Helskim w odległosci od 1km do 5km mieści się 6 nowoczesnych campingów, gdzie można wypożyczyć sprzęt pływający, łódki, rowery wodne oraz deski windsurfingowe i kitesurfingowe. Latem na campingach odbywa się wiele imprez i aktywne życie nocne, w którym mogą uczestniczyć również osoby z zewnątrz. Jadąc w drugą stronę warto zwiedzić Kościół w Swarzewie a w samym Pucku Muzeum Ziemi Puckiej, molo i port jachtowy, rynek oraz średniowieczną Farę.

Polecamy również Lunapark "Sowiński" (100m), krytą pływalnię ze zjeżdżalnią Aquarius, korty tenisowe i boiska (600m), Aleja Gwiazd Sportu (350m), Wieża Widokowa (100m) z panoramą na miasto, morze, Półwysep Helski i Zatokę Pucką. Ponadto znajduje się tutaj muzeum Gen. Hallera (180m), liczne deptaki i fontanny.

Władysławowo słynie również z licznych punktów gastronomicznych ze smacznym jedzeniem oraz bogatego życia nocnego, dzięki wielu klubom otwieranym na plaży na okres lata. Poza sezonem jest to natomiast idealne miejsce dla romantyków szukających spokoju i ciszy wśród szumu fal.

Kontakt

REZERWACJE I INFORMACJE:

tel. +48 690-010-181 - Anna Królak
biuro@apartamentyprzystan.com.pl

DANE DO PRZELEWU:

Ko-Mar Anna Królak,
ul. Pabianicka 20,
95-082 Chechło Pierwsze

Nr rachunku bankowego:
39 1020 3437 0000 1802 0209 6196

NIP: 7311986998
REGON: 380119034

Klauzula RODO

Płatności dla rezerwacji on-line realizujemy poprzez DOTPAY:

Klauzula informacyjna RODO

KLAUZULA RODO

INFORMACJA:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ko-Mar Anna Królak, z siedzibą: ul. Pabianicka 20, 95-082 Chechło Pierwsze
     
  2. Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu obsługi rezerwacji i prowadzenia korespondencji związanej z zapytaniami zgłoszonymi przez Panią/Pana poprzez formularz na stronie internetowej, e-mail lub podczas rozmowy telefonicznej oraz w celu realizacji umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych może być wyrażona przez Pana/Panią zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), konieczność podjęcia działań na Pana/Pani żądanie osoby (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub też cele związane z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora.
      
  3. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą pracownicy Administratora, Bank prowadzący rachunek Administratora, partnerzy IT Administratora obsługujący stronę internetową oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
      
  4. Pani/Pana dane osobowe wynikające z umowy zawartej pomiędzy Panią/Panem a Administratorem będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy / odpowiedzi na zapytanie oraz przez okres, w którym mogą ujawnić się roszczenia związane z tą umową
    (nie dłużej jednak, niż przez okres 10 lat).
  5. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

    • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    • prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    • prawo do przenoszenia danych;
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Przystań Rybacka
Przystań Przy Porcie
Przystań Przy Plaży
Przystań Przy Porcie
Przystań Rybacka
Przystań Przy Plaży
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Przystań Rybacka
Wybrany termin () jest co najmniej w części niedostępny.
Wybierz termin, który nie nakłada się na zaznaczone
w kalendarzu na czerwono dni, które zostały wcześniej zarezerwowane
lub sprawdź dostępność w innym apartamencie.

Wybrany termin () jest dostępny.